Gölge Irk Özellikleri
Doğu Asmara İmparatorluğu’ndan çıkan bir ırk. Bunlar, kıtanın dış bölgelerinde yaşayan, diğer ırklardan çok farklı benzersiz bir kültüre sahip varlıklardır. İnsanlarla ilişkileri geçmişte düşmanca olsa da, İmparatorluğun arabuluculuk çabalarının bir sonucu olarak bazı kabileler son zamanlarda Asmaralılar ile dost olmuştur. Genel olarak olaylara karşı kayıtsızlardır ve oldukça karamsar bir yapıları vardır. Tenleri mavi renktedir ve vücutları incedir.
Kanlarında nesilden nesle aktarılan eşsiz bir sihir gücünün bulunduğu gururlu kişilerdir.
Kara Hançer
1. Tekli Dövüş
Avantaj: Kara Hançer, çift yönlü kullanma yeteneği ve kritik vuruşları düşürme yüksekliği ile düşmana ciddi zararlar verir. Hızlı saldırıları düşmanları için iyileşme zamanı bırakmaz fakat bu aynı zamanda bir zayıflık da olabilir. Bu sınıf için seviye atlama hızlıdır.
Dezavantaj: Kara Hançer'in defansı düşük olduğundan, düşmanlarına patlayan zararlar vermek onunla uyumsuzdur. Bu sınıf iyileştirme iksirleri olan düşmanlara karşı çok dayanıklı değildir
2. Parti Dövüşü
* Ana Rol: hasar verici – Tek bir hedefe fiziksel zarar vermede en iyisi. Yumuşak hedefleri saf dışı bırakmak için iyi bir seçim.
* Yan Rol: bölücü – Kara Hançer, gizlilik ve bölge etkili yetenekleri yoluyla düşman birliğine engel olur veya arkasından zarar verebilir
Sınıf
Gölge: [Kara Hançer] olduktan sonra oyuncular düelloda kullanılan [Hançerler] veya [Kılıçlar] üzerinde uzmanlaşabilir ve ciddi zarar verme veya kaçamak dövüş becerilerini en üst düzeye çıkarabilirler. Ve sonraki bir aşamada, [Tekil Rakibe] veya [Birden Çok Rakibe] zarar verme konusunda daha da uzmanlaşmayı seçebilirler.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]